Taste Test Mug Cake

Ahojte!

V dnešnom príspevku budem hodnotiť koláčiky z mikrovlnky, plus som pridala recepty.Sú výborné keď máte chuť na niečo sladké, chcete to mať do 5 minút a bez veľkej námahy.Všetky koláčiky sú Vegan verzie.

1.Brownie Mug Cake
Potrebujeme:
4 PL múky (hladkej)
2 PL kakaa
2 PL olej (ja som použila kokosový)
2 PL vody
vanilkový extrakt, alebo vanilkový cukor
4PL cukor(kryštálový)
štipka soli
kúsky čokolády
(dala som aj štipku kypriaceho prášku)

Postup: 
Zmiešame vodu,olej a vanilkový extrakt, pridáme cukor,soľ následne kakao a múku a kúsky čokolády
Vložíme do mikrovlnky na 1 minútu

Hodnotenie:10/10-určite si ho ešte niekedy urobím




2.Banana Mug Cake
Potrebujeme:
Polovicu banánu
1PL olej(ja som použila kokosový)
1PL mandľové mlieko (alebo iné rastlinné mlieko)
štipka soli
štipka škorice
štipka kypriaceho prášku
3PL múky(hladkej)
kúsky čokolády
1PL cukru (hnedého,kokosového)

Postup:Rozpučíme banán,pridáme soľ,mlieko,olej,cukor,škoricu,múku,kypriaci a nakoniec kúsky čokolády
Vložíme do mikrovlnky na 1 minútu

Hodnotenie:5/10 -cesto bolo veľmi ubyté,v mikrovlnke som ho piekla asi 3 minúty,cesto sa mi zdalo stále velmi surové, chuť bola celkom dobrá,no nie dostatočne na to aby som si koláčik ešte niekedy spravila



3.Arašidový Mug Cake
Potrebujeme:
2PL arašidového masla
2PL múky (hladkej)
2PL mandlového mlieka
1PL cukru (ja som použila kokosový)
štipka kypriaceho prášku
vanilkový cukor/extrakt
kúsky čokolády

Postup: Zmiešame mlieko,arašidové maslo,vanilkový cukor/extrakt, kokosový cukor,pridáme múku,kypriaci prášok a nakoniec kúsky čokolády
Vložíme do mikrovlnky na 1 minútu

Hodnotenie:6/10-cesto bolo veľmi suché preto odporúčam pridať viac mlieka, inak bol mug cake chutný

4.Oreo Mug Cake
Pri výrobe Orea sa sušienka dostáva do kontaknu s (veľmi) malým množstvom mlieka. Preto sa tento recept úplne Vegan nazvať nedá. Článok  Tu

Potrebujeme:
5 ks Oreo sušienok (ja som použila čokoládové)
vanilkový cukor/extrakt
1/4 ČL kypriaceho prášku
1 PL cukor (kokosový,alebo javorový/agáve sirup)
1 ČL kokosový olej
3 PL múky (hladkej)

Postup:
Oreo popučíme vydličkou,pridáme mlieko (pučíme podľa toho aké veľké kúsky orea chceme nechať),vanilkový cukor/extrakt,kokosový cukor,olej,kypriaci prášok a múku
Vložíme do mikrovlnky na 1 a pól minúty

Hodnotenie:8/10-Mug cake bol chutný,no na 1. recept nemá :D



Dúfam,že sa vám dnešný príspevok páčil.
Do komentára mi môžete napísať či už ste si takýto koláčik niekedy urobili a čo naň hovoríte.
Ahojte!












Komentáre

  1. Mugcaky jsou super. Dříve jsem je hodně dělala na snídani, byly rychlé. Ale teď jsem je už dlouho nedělala. Asi nějaký recept taky vyzkouším. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na raňajky som si ich ešte nerobila väčšinou si ich dám počas dňa ako maškrtu :)ďakujem za komentár

      Odstrániť
  2. Ja som ešte nikdy nejedla Mug cake ale tento vyzerá lákavo.

    MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Whaat!! Mňam, hned si jeden musím ukuchtit 🌷

    Shades of Silvie

    Měj se krásně 🌹

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tento príspevok som našla v dokonalom načasovaní, akurát mám hroznú chuť na niečo sladké ale som príliš lenivá ísť do obchodu. Ďakujem za tip idem sa pustiť do toho čokoládového!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeee, mug caky taky dělám, na všechny možné způsoby. Je to super rychlá dobrota. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam, hned bych si dala tu Oreo verzi! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best