Prírodná dekoratívna kozmetika

Ahojte!

Dnešný príspevok bude recenzia na prírodnú kozmetiku zo stránky biokrasa.sk .
tento príspevok však nie je spolupráca a názor je čisto môj. :)
Produktom kvôli ktorému som nákup uskutočnila bola špirála. Chcela som prírodnú, vegánsku a hlavne netestovanú na zvieratách. Vybrala som si špirálu od značky Zao. Zao organic make-up je francúzska značka dekoratívnej kozmetiky. Jej špecifikom je ekologický nápad, ktorý je založený na opätovnom dopĺňaní alebo vymieňaní obsahu po jeho spotrebovaní.

Kúpila som ešte aj produkt od Soaphoria, ale to bola len soľ do kúpela pre môjho ocina Večný fešák.
Odporúčam pre každého chlapa, pretože krásne vonia. :D.
Ale späť ku značke Zao, konkrétne ku špirále. Vybrala som si klasickú čiernu pre objem 085 Black.
Kefka je celkom v pohode aj keď ja mám radšej tie gumené. Maskara pekne predĺži moc nezlepuje, čo mi však vadí je to, že sa dosť rozmazáva. Dlhšie trvá kým zaschne, ale potom je to už v pohode. Teda ak nejdete von do tejto zimy. Špirála sa mi odtláčala a mala som oči akoby som plakala. Stála 19.90e.
Zhrnutie: Špirála je dobrá, ale nie vo vlhkom prostredí.

Ďalšími produktmi boli dva laky na nechty. Jeden lak stál 10e. Čierny je krásny sýty a stačí mu jedna vrstva. Tomu bielemu treba dve. Na nechtoch vám vydržia tak tri dni nezlúpané, potom sa ako väčšina lakov začnú z končekov zlupávať.
Zhrnutie: Super laky navyše sú prírodnejšie a netestované na zvieratách.

Potom som si objednala vzorček primeru a vzorček minerálneho púdru. Tieto produkty som však nevyskúšala dostatočne takže vam recenzie nepoviem.

Ako darček som dostala vzorčeky od značky puroBio a to SUBLIME BB cream a SUBLIME foundation, ktoré som ešte taktiež nevyskúšala. :)
Ešte by som zabudla na vzorček deodorantu, ktorý je skvelý a vôbec sa po ňom nepotím.
Vonia po levanduli a mäte, vôňa je veľmi krásna, čistá.

Skúšali ste už nejaké produkty od Zao? Používate prírodnú kozmetiku? Zaujímate sa o netestovanú kozmetiku?

Ďakujem, že ste si prečítali môj príspevok a budem rada za každý komentár.
Na fotke si môžete všimnút efekt špiráli.






Komentáre

  1. Mě vyhovovaly od Alverde oční stíny, ale jinak co se týče přírodní dekorativky, tak mi nic moc nesedlo..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, ale už je veľa prírodnej kozmetiky verím, že ti niečo zapasuje

      Odstrániť
  2. V přírodní kosmetice se moc neorientuji, ale z článku mě nejvíc zaujala ta pánská sůl do koupele, ta se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju teda neskúšala, ale podľa vône vyzerala super :)

      Odstrániť
  3. Prírodná kozmetika mi v poslednej dobe veľmi pomohla v boji proti akné, čiže za mňa jednoznačne najlepšia <3
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :) je pre pleť oveľa lepšia ako tie chemické somariny :D

      Odstrániť
  4. O prírodnú kozmetiku sa zaujímam, ale o tejto značke som ešte nepočula :) Špirála vyzerá veľmi dobre, len mi je ľúto, že sa na zime tak rozmazáva :/ A laky pôsobia tiež super :) Celkovo je prírodná kozmetika podľa mňa stále dobrým nápadom :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím, že je dobrým nápadom a som rada, že sa zaujímaš o prírodnú kozmetiku. :)

      Odstrániť
  5. zo stranky biokrasa som si na Vianoce kupila kremy na telo, tvar, nejake to mydlo a aj sol do kupela. dekorativnu kozmetiku zatial stale kupujem od Essence/Catrice/She/Trend It Up, proste hocico, co najdem v DM a stoji to malo. hlavne preto, ze az doteraz som spiralu, ocne tiene ci ceruzku na oci pouzivala asi tak dvakrat do roka, takze som mala pocit, ze dat za nieco take vela penazi by bolo prilisne plytvanie peniazmi. ale za posledny mesiac som si celkom oblubila malovanie oci, takze dost rozmyslam nad tym, ze ked dominam to, co mam a stale budem mat pocit, ze ma faza malovania oci este nepresla, tak si zadovazim nejaku prirodnu spiralu a ceruzku na oci, asi prave od Zao. takisto ruze by som si chcela nove tiez uz kupovat prirodne. s lakmi na nechty to je trochu horsie, tam mam pocit, ze v tej prirodnej kozmetike je prilis maly vyber farieb a nie su tam take sialene farby, ako mam rada.
    ono je vlastne hrozne, ako si clovek zvykne, ze dekorativka (alebo vlastne skoro hocico ine, od oblecenia az po elektricke spotrebice) ho stoji kludne malo penazi a uplne vystaci na to, co je treba, a potom sa mu uz zda, ze dat za tu istu vec trikrat tolko penazi, je absolutna nehoraznost. aj ked je ta drahsia vec lepsia pre nasu planetu a castokrat aj lepsia pre nase telo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja sa nemalujem tak často, ale práve preto si myslím, že je lepšie si kúpiť jednu drahšiu vec ako veľa lacných keďže ich aj tak nevyspotrebujem.
      A určite si kúp nejakú prírodnú špirálu. Tá lacnejšia alternatíva je značka alverde ktorá je dostupná a lacnejšia :)

      Odstrániť
  6. Thank you and have a lovely day too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem za odporúčanie, veľmi pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkný článek, produkty vypadají zajímavě :D

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skoda ze sul do koupele jde mimo me, bez vany je to trosku slozitejsi a od te doby co ji nemam tak mi chybi :D :) ale jinak jsem ji nikdy moc nepouzivala..... ja moc tech prirodnich znacek enznam, snad Purity, nebo Alverde ale to mi vubec nevyhovuje, cokoliv jsem od Alverde vyzkousela mi prislo takove, nevim, nesedlo mi to, ten makeup vubec nekryl, rasenka mi smrdela, ani dalsi produkty nebyly podle meho gusta takze se tomu uz vyhybam obloukem, zatim zkousim Purity a dobry. tak uvidim dal :) ale rada bych objevila vic znacek, koukala jsem na Zao a vypada to opravdu dobre :) zaujalo me to moc uz jen ty krasne baleni :) wow. ... diky za tip je super ze existuje i distribuce pro ČR, to me potesilo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Purity Vision je fakt super , je pravda, že mi niektoré produkty od Alverde nesadli , ale mám pár obľúbencov :)

      Odstrániť
  10. Ahoj, super článek, díky za tipy na kosmetiku, budu muset vyzkoušet. Já mám z těch přírodních značek dobrou zkušenost s kosmetikou Kneipp. Oni dělají spíš sprchové gely, oleje, soli, šampóny apod., ale taky netestují na zvířatech, produkty neobsahují palmový olej a nevyrábí mikroplasty. No a ty produkty mi sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem❤ a o značke som počula,ale myslím že som ešte nič neskúšala :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Best