Ovocné kaše

Ahojte!

Dnešný príspevok bude inšpirácia na ovocné kaše. V poslednej dobe mi veľmi zachutili. Je to skôr inšpirácia ako nejaký,,recept'' a ovocie som kombinovala podla ,,tabuľky'', ktorú zdieľala Alexwortex.
Kašu jem ráno a niekedy aj večer. Do kaše pridám vždy ovsené vločky na zahustenie a väčšinou 3 druhy ovocia. Ovsené vločky obsahujú veľa vlákniny taktiež bielkoviny, železo, fosfor, draslík, horčík či vitamín B a mnoho ďalšieho...Podporujú dobré trávenie, čistia hrubé črevo, zlepšujú kvalitu zubov, vlasov i kĺbov, taktiež majú pozitívny vplyv na nervový systém...a je toho oveľa viac.
Tak a teraz poďme na tie kaše. :)
Toto je tá tabulka. :D





Mango
Malina
Jahody
Ovsené vločky
Na dozdobenie Čučoriedky
Trošku vody




Markuja
Mrazený banán
Hrozno
Ďatle
Ovsené vločky
Trošku vody
(Mrazené ovocie dá kaši väčšiu hustotu, takže by ste nepotrebovali ani vodu či mlieko a ani vločky, ale keďže sú vločky veľmi zdravé zopár si tam prihoďte)







Jahody
Mrazené maliny
Čučoriedky
Ovsené vločky
Rastlinné mlieko







Čučoriedky
Banán
Ďatle
Ovsené vločky
Rastlinné mlieko



Hrozno
Maliny
Čučoriedky
Mango
Lyžička kokosového oleja
Trošku vody



Maliny
Jahody
Pomarančová šťava s dužinou
Ovsené vločky



Všetky kaše sú na podobný spôsob, ale vždy je tam niečo iné, čo dodá výbornú chuť.
Ja mám najradšej tie ,,tropickejšie´´ kde je mango, marakuja a tak podobne...
Do komentára mi môžete napísať, či už ste niekedy mali takúto kašu,alebo či ich jete pravidelne.
Chutia vám takéto kaše?


Komentáre

  1. Moc hezká inspirace :) já jsem ještě ovocné nezkoušela, ale někdy v létě musím :) já si spíš dělám kaši z čisté pohanky a přidávám oříšky a banán :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) banán, celkovo ovocie, by sa s orieškami nemalo kombinovať :)

      Odstrániť
  2. Tak to je pro mě moc pěkná a užitečná inspirace :) Taky mám ráda kaše, dávám si je k snídani v práci a kombinuju různé ovoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle je super článek. Ovocné kaše jsem ještě nejedla, ale vypadají úplně všechny výborně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si teď po ránu zvykla na jáhlovou kaši s ovocem :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam, vyzerajú veľmi chutne, určite musím doma niektorú vyskúšať :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to super! A tá kokosová miska!! Ja tieto ovocné kaše (až na acai bowl) moc nepapáp. Nasýti ma to menej ako keby som to ovocie jedla normálne.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Juu, vypadají skvěle! Já bych asi u těch, kde jsou datle, je vynechala, ale jinak jsou skvělé, díky za inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best