Sekáčové úlovky

Ahojte!

Dnešný príspevok bude o veciach, teda oblečení, ktoré som si kúpila v second hande.
Sekáče milujem, vždy si tam však nájdem maximálne dva kúsky, preto sa divím keď vidím youtuberky či blogerky s plnými taškami oblečenia. Asi na toto sekáčové nakupovanie nemám šťastie čiže mi trvalo veľmi dlho kým som nahromadila tieto kúsky oblečenia, aby nebol príspevok príliš krátky. Nechcela som to spraviť len tak klasicky, že by som vám len odfotila spomínané kúsky oblečenia, ale vyskladala som vám celé outfity tak poďme nato!

Takže v prvom outfite sa zameráme na rolák značky Kappa. Stál myslím 2.50 eur.
Má široké rukávy a príjemnú kvalitu. Aj stav je výborný, takže som spokojná.

Bunda: Piazza Italia
Nohavice: Aliexpress
Opasok:Aliexpress
Topánky:Martensy



V druhom outfite som skombinovala dva kúsky zo sekáču. Prvá je riflovka. Neviem koľko stála, ale určite nejaké 2 eurá. Druhým kúskom je mikina Adidas. Stála okolo2.50e, kvalita opäť super nijako nepoškodená len trošku vyblednutejšia čierna.

Čiapka: KHANS
Rifle:Cropp
Opasok:Bershka?
Topánky: Air Force 1'07 asi






V predposlednom outfite mám opäť dva kúsky oblečenia zo sekáča. A to toto pásikavé tričko s mimozemšťanom za asi 2eurá, ktoré je z nejakého ľahkého materiálu, čo je super a túto nádhernú šušťákovú bundu značky Adidas, ktorá bola teda drahšia. Stála 15e, ale aj tak si myslím, že sa to oplatilo. Je v top stave a vyzerá úžasne.

Čiapka: Vans
Ruksak:Vans
Tepláky:Adidas
(Všetko A3 Sport)
Tenisky:Vans






No a poslednom outfite si všimnite pánsku košelu značky Adidas . Je celkom priesvitná, ale inak je bez nejakého poškodenia. Je veľká, určite je to nejaké XXL, ale keď sa zakaše vyzerá dobre.

Čiapka:FUCKTHEM
Kabát: Pull and Bear
Nohavice: Reserved
Topánky : Martensy





Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil a do komentára mi môžete napísať, ktorý outfit sa vám najviac páčil. :D
Nakupujete v sekáčoch?
Podarí sa vám ukoristiť viac kúskov alebo ste ako ja?



Ešte aby som nezabudla dnes skončila moja Giveaway. V Random Generator mi vyšlo číslo 7 čiže Soňa Lazoriková. Gratulujem! Ozvem sa ti na e-mail, ostatným ďakujem, že sa zapojili veľmi si to vážim. :)

Ahojte!


Komentáre

  1. Vychytala si super kúsky! Mne sa podarí tiez len zopár vecí, ale o to viac sa z nich potom vytešujem :) Inak, ty si tak krásna ��

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozně se mi líbí tvoje krátké vlasy, máš super střih. Jinak já taky nemám moc štěstí na super kousky v sekáči, ale sem tam se něco málo podaří ulovit. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já teda tenhle styl oblekání moc nechápu, protože je to na mě moc...puberťácký, ale musím říct, že tobě to moc sluší a nosit to umíš😁. Já se vyžívám víc ve šminkách. Připomínáš mi Eleven ze Stranger Things, ale to už jsi určitě slyšela milionkrát😁.

    Jinak prosimtě, ty první kalhoty z Ali , nemáš odkaz? Ty se mi moc líběj:D.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😁 ešte mi to nikto nepovedal,ale ďakujem 😁
      https://www.aliexpress.com/item/HEYounGIRL-Streetwear-Cargo-Pants-Women-Casual-Joggers-Black-High-Waist-Loose-Female-Trousers-Korean-Style-Ladies/32899198408.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dS49c7G


      to by mali byť oni 😊😊😊

      Odstrániť
  4. Skvělé outfity! :) Já sama nakupování v sekáči miluju, naposled tento týden jsem si v jednom koupila hnědý kratší kabátek :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. riadne dobré kúsky, musím aj ja vyskúšat ist do sekacov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj 😊 dúfam, že nájdeš super kúsky

      Odstrániť
  6. Wau, to je štýl ♥ Už z prvej fotografie som sa zamilovala ♥ Ihneď dávam odber ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best