Giveaway (ukončená)

AHOJTE!

Pripravila som si pre vás súťaž o nejaké kozmetické produkty.Budem rada ak sa do súťaže zapojíte, veď kto by nechcel dostať niečo zadarmo :D.
Podmienky: 1. Sledovať ma cez GFC
                    2. napísať mi váš e-mail aby som vás v prípade výhry mohla
                        kontaktovať
Vyhrať budete môcť napríklad Make up a púder od Trend it up, taktiež beauty blender či krém na ruky od Yves Rocher. Balzám na pery od značky Balea či masku na vlasy alebo penu do kúpeľa od Alverde.Nájdete tam aj telové mlieko, sprchový gél, kondicionér, masku na tvár od Baley.
Budem vám držať palce. :)
Súťaž trvá do 28.februára.
Pribalila som vám tam aj dva prekvapenia.




Komentáre

  1. Sleduji jako Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji :-) Krásná soutěž :-) A děkuji za pozváníí :-)

    wormake@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem ťa ako Lumi a môj mail je lenkab636@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem ako Dany Čuks a mail: danycuks@gmail.com :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sleduji tě, máš super blog plný inspirace:)
    email: hajkovaveronika@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem ako Soňa Lazoriková.
    email: s.lazorik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Úžasná giveaway :))
    GFC: Another Dominika
    email: anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sledujeem <3333 alzbetka.paterekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem :) vanesakralova41@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best