ANY Cosmetics

Ahojte!

Dnešný príspevok bude o kozmetike ANY COSMETICS .
Myslím, že ste už o tejto kozmetike určite počuli. Značku založila, vytvorila youtuberka Not So Funny Any. Jej produkty sú Vegan a hlavne netestované na zvieratách. Any kozmetika ma veľmi zaujala a veľmi som ju chcela vyskúšať teda vtedy boli len rozjasnovače .
V tom čase som bola v nemocnici a moja sestra by urobila čokoľvek len  aby som bola šťastná. Napísala o mne Any a tá tak krásne zareagovala. Poslala mi rozjasňovač ako darček. :D Bola som nesmierne šťastná. Z rozjasňovača som bola nadšená a keď vyšiel balzam na pery a Sateen sprej, neváhala som a objenala si ich. Skvelé je, že posielajú aj na Slovensko, ale platiť sa dá len kartou.


Prvým začnem tekutým rozjasňovačom. Celkovo sú tri, ale nedávno vyšla aj limitovaná edícia v odtieni SNOWFLAKE. Ja mám v odtieni Ocean tears a je naozaj nádherný na pleti hádže odlesky do ružovo-fialova. Rozjasňovač je krásne pigmentovaný a stačí ho len trošku.Vonia po bavlníku. Vydrží celý deň a stojí 27 eur.






Balzám na pery STICK TO MY LIPS je taktiež super. Je priehľadný plný trblietok, ktoré na perách dávajú krásny efekt. Obsahuje moje milované bambucké maslo, takže krásne hydratuje. Má jmnú vôňu bavlníku a je to dvojité balenie čiže je pomerne veľký, má až 11g a obalom pripomína lepidlo.
Stojí 7 eur.




A ako posledný vám predstavým telový sprej  SATEEN COTTON FLOWER GLTTER SPRAY.
Vonia príjemne po bavlníku, je to krásna jemná vôňa. V spreji sú jemné trblietky, ktoré po nanesení ostanú na pleti. Vôňa na tele nevydrží celý deň, ale je to predsa telový sprej a nie nejaký parfém.
Stojí 14 eur.



Čo hovoríte na ANY COSMETICS?
Máte od tejto značky niečo?
Poznáte Not So Funny Any?
Už ste o tejto značke počuli?
Ahojtee!





Komentáre

  1. Od této značky jsem nic nezkoušela a upřímně mě to ani neláká :) Je ale super, jakou ti Any udělala radost tím rozjasňovačem! ♥

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to chápem nie je to pre každého :) a ano bolo to krásne

      Odstrániť
  2. Tak to bylo od Any krásné překvapení :)) Já ji obdivuji za to, jakou si se svojí kosmetikou dala práci, produkty jsou opravdu úžasné :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto značku som zaregistrovala na instagrame ale ešte som ju neskúšala. Nejako ma ani nezaujala.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno na instagrame to bolo veľké boom :) a to chápem nie každého to zaujme
      ďakujem za komentár❤

      Odstrániť
  4. tuto Youtuberku nepoznam, aj ked mam pocit, ze som o nej uz niekedy pocula, ale myslim, ze jej video som nevidela ziadne. takze tato kozmetika je pre mna taktiez uplna novinka. celkovo mi tie veci pridu az trochu prilis trblietkave, ale tipujem, ze to bol mozno ciel. nie zrovna moja salka kavy, ale ten rozjasnovac vyzera fakt cool!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno Any je charakteristická ružovou, trblietkami holografickými produktami a tak podobne takže je to tak naschvál, ale chápem, že nie každému sa to páči😊 Ďakujem za komentár ❤

      Odstrániť
  5. Tuto kosmetiku jsem viděla přímo ve videu Any, ale nic jsem si nepořídila. Líbí se mi ale ten balzám, který by mi jen tak nedošel. Mám hodně velkou spotřebu a ty malé mám hned pryč :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno myslím, že to bol skvelý nápad spraviť ho taký veľký a myslím, že sa to aj cenovo vyplatí :)
      Ďakujem za komentár ❤

      Odstrániť
  6. Super článok! :) Produkty vyzerajú super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od tejto značky som ešte nič neskúšala, ale ten rozjasňovač vyzerá brutálne dobre :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Youtuberku znám, ale netušila jsem, že má svojí značku kosmetiky :) je super, že je vegan a netestovaná :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je to super čím viac takých značiek tým lepšie ❤

      Odstrániť
  9. Thanks for sharing your experience!
    Thank you for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O značce jsem slyšela jen tak povrchově a nic jsem nezkoušela, ale tedy rozjasňovač vypadá super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak budeš mať možnosť určite niečo vyskúšaj :)
      Ďakujem za komentár ❤

      Odstrániť
  11. Vůbec jsem o téhle značce neslyšela. Párkrát jsem tuhle youtuberku sledovala, ale to už je taky dlouho. Každopádně se mi líbí ten balzám na rty a hlavně ten tělový sprej, ten je parádní :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj? mne sa zdalo že bola úplne na celom instagrame :D a áno sú skvelé :)
      Ďakujem za komentár ❤

      Odstrániť
  12. nemáš po balzámku tak trochu hrubší pokožku kolem rtů? Mám za to, že jsem přesně tento měla a nesedl mi :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie to rozhodne nie :) mne vyhovuje a nikdy mi toto neurobil :) ale tak každý má inú pokožku

      Odstrániť
  13. O balzámu jsem také uvažovala a obecně kosmetika od Any se mi svým nápadem líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno myslím, že je to celkom originálne takže určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  14. Je skvělé, že Any svoji značku rozšiřuje. Už teď se těším na další kousky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Odpovede
    1. To chápem každému sa páči niečo iné :)

      Odstrániť
    2. Jasný. O tom život je. Ale nevím, koukám na její videa, ale žádný její výrobek mě nezaujal😕.

      Odstrániť
    3. áno lebo jej produkty sú také svojské ružové a všade trblietky :DDD

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Best