Müsli tyčinky

Ahojte!

Dnes vám ukážem jednoduchý recept na domáce müsli tyčinky.
Výber surovín je na vás, podľa vašej chuti, môžete do nich dať čokolvek.
Ja som vybrala všetko čo som doma mala a boli výborné :).

Budeme potrebovať: Ako základ obyčajné ovsené vločky
                                  Sušené figy
                                  Sušené jablká
                                  Sušené marhule
                                  Kokos
                                  Chia semiačka
                                  Oriešky - ja som zvolila zmes z Lidla
                                  Med - pre vegánov ďatle

Postup: 1.Všetko zmiešame  a na koniec pridáme med alebo ďatle,
                 aby sa nám vytvorila lepivá, formovatelná hmota.
             2.Vyformujeme tvar tyčinky, môžete aj guličky alebo tvar ako keksíky.
             3.Necháme v chadničke stuhnúť min. cez noc .
             4.Papáme.
 
             










Dúfam,že sa vám príspevok páčil a do komentára mi môžete napísať, či ste už niekedy niečo podobné skúšali.
Ahojte!

Komentáre

  1. Ještě nikdy jsem takové tyčinky nezkoušela, ale už několikrát mě to lákalo. Tak snad někdy taky vyzkouším. Vypadají výborně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viděla jsem už spoustu lidí, jak je delaji, ale sama jsem je nedelala. :) Ale uz jsem zkoušela granolu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to veľmi zaujímavo a chutne! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyčinky jsem doma nikdy nezkoušela, vždycky si je kupuji. Ale je to jistě fajn nápad, člověk si tam dá, co mu chutná a nejsou tam žádné konzervanty, přidaný cukr a podobné blbiny :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je to fajn a viac ti to chutí. keď si ich spravíš sama :)

      Odstrániť
  5. Jéé to, je super recept! Musli tyčinky mám moc ráda a takhle je super, že si ohlídáš třeba cukry a tak :) někdy určitě vyzkouším :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento recept vyzerá úžasne je tak ľahký a určite chutný plus zdravý rozhodne vyskúšam! :).. Ak budeš mať čas pozri na moje najnovšie video z Milana :) https://youtu.be/hOvFR80YgmU

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best