Starostlivosť o pleť

AHOJTE!

Vitajte pri mojom prvom príspevku na tomto blogu. Pred asi dvoma rokmi som už blog mala, ale časom ma to tak nejak prestalo baviť, no v poslednom čase mi to začalo chýbať, a preto som sa rozhodla vytvoriť si nový blog a začať odznova. Dúfam, že sa vám budú moje príspevky páčiť a budú vás baviť. Myslím si, že v dnešnej dobe si luďia radšej pozrú nejaké video na Youtube ako by si mali prečítať nejaký prispevok na blogu čo ma veľmi mrzí pretože aj ja patrím k tým ľuďom. Verím však, že sa mi  to zmení práve vďaka blogu. Tak to by na začiatok stačilo a my sa môžeme "vrhnúť" na hlavnú tému tohto  príspevku, a to starostivosť o moju pleť.

Mám veľmi citlivú pleť a veľmi vela produktov mi nevyhovuje. Pri väčšine klasických značiek sa mi pokožka sfarbila do červena, niekedy to aj pálilo, preto som sa rozhodla používať prírodnejšie produkty, teda rôzne oleje a prírodné maslá.

Začnem bambuckým maslom, ktoré používam na odličovanie keďže obsahuje čistiace zložky a taktiež na hyratáciu pleti ako denný či nočný "krém". Väčšinou ho nanášam na mokrú pleť aby sa rýchlejšie vstrebal,keďže nemám rada ten mastný pocit na pleti. Krásne hydratuje, má protizápalové a zvláčňujúce účinky. Môžete ho používať aj na vlasy, ktorým by mal dodať lesk a hydratovať ich. Toto však nemám odskúšané. Má tuhú konzistenciu, po zahriatí v rukách sa príjemne rozpustí. Kúpila som ho v drogérii Dm za 7,99eur.

Ďalším produktom je Arganový olej. Ten striedam s bambuckým maslom ako hydratačný "krém".
Síce je to olej, ale na pleti nezanechá mastný pocit. Krásne mi hydratuje pleť, má protizápalové a regeneračné účinky. Môžete ho použiť na pleť, vlasy (pomáha pri vypadávaní vlasov) či nechty(pomáha pri lámaní nechtov).Kúpila som ho opäť v Dm-ku za 10eur.





Pokračujem ricínovým olejom, ktorý používam len na predíženie mihalníc a na zahustenie obočia.
Aby ste videli nejaký efekt treba ho používať pravidelne. Ricínový olej môžete použiť taktiež na vlasy (nanášajte ho len ku korienkom), nechty (na spevnenie), môžete ho použiť aj na bradavice, suché chodidlá a samozrejme na pleť.Pomáha pri akné. Tento je zo stránky notino za 4 eurá.


O ružovej vode už asi väčšina z vás počula. Má veľmi veľa účinkov, a to nie len na pleti. Ja som ju zatiaľ použila len na tú spomínanú pleť, presnejšie na vyčistenie pleti, a taktiež ráno na kruhy pod očami.
Má protizápalové účinky, je vhodná pri akné. Môžete ju použiť aj ako fixačný sprej na make-up, príjemne osvieži pleť a taktiež príjemne vonia. Dokonca ju môžete použiť pri bolesti hrdla (ako kloktadlo) aj pri bolesti hlavy (handričku namočíte do ružovej vody a priložíte na čelo). Ružovú vodu som kúpila opäť v Dm-ku za 7,19e.


Ďalším a zároveň posledným produktom je zjemňujúce sérum s aktívnym uhlím od značky Dr. C Tuna, čo patrí asi pod značku Farmasi. Je to sérum, ktoré zjemní a otvorí póry. Musím povedať, že je to asi najlepší produkt na póry. Naniesla som ho na oblasti kde mám čierne bodky, teda na nos a bradu, sérum som jemne vmasírovala a nechala zaschnúť. Už po prvom použití som videla zmeny a moje čierne bodky záhadne zmizli. Efektívnejšie je,keď si po sére naniesiete nejakú zlupovaciu masku. 
 Tvorí sa mi menej čiernych bodiek a to práve kôli tomuto produktu.
Kúpila som ho na stránke Farmasi za 10 euro.



Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil.
AHOJTE!











Komentáre

  1. Veľmi pekný minimalistický vzhľad, je to prehladné aj príspevok sa mi páčil pusa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny produkty jsou moc lákavé. Já používám olejíčky od Saloosu a kokosový olej. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super clanek, diky za nej :)
    ja uz asi mesic pouzivam ruzovou vodu, vsude jsem cetla jaky je to zazrak na akne, ale asi ne na to moje, nijak vyrazne zmeny nepozoruju :( tak nevim co delam spatne, ale budu zkouset dal. vcera jsem si koupila v Dm to bambucke maslo, a jak pises, fakt hrozne masti, a neni mi to prijemne, ani ta parfemace neni nijak extra :d :) urcite chci zkusit jeste arganovy olej :)
    ani sjem netusila ze ruzova voda se muze i kloktat na bolest v krku, to je zajimave. trochu bych se toho bala :D snad se neotravim :))) a nekdo to ma ozkousene

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bambucké maslo ani mne od začiatku nevonalo, teda skôr mi smrdelo, ale potom som si naň zvykla a teraz je to už úplne v pohode :) škoda tej ružovej vody pretože mne naozaj vyhovuje ak tak ju môžeš použivať na čistenie štetcov alebo na odmalovanie :)

      Odstrániť
  4. O růžové vodě čtu poslední dobou všude a sama ji taky mám a vyhovuje mi :) i já jsem s novým rokem přešla na přírodní kosmetiku, protože moje pleť je taky hodně citlivá a bohužel jsem si ji dost poničila několikaletým používáním levné micelárky :( takže bude ještě chvíli trvat, než ji dám do pořádku :( na bambucké máslo se chystám, všude, kde o něm čtu, ho doporučují :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bambucké maslo určite vyskúšaj a to som rada, že ti prírodná kozmetika vyhovuje lebo ostatní tu si ju až tak nechvália :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Best