Aliexpress, čo sa oplatí?

Ahojte!

Dnešný príspevok bude o produktoch, ktoré som si kupila na aliexpresse.
Ukážem vám tie ktoré sa oplatia, vyhovujú mi a sú proste super, avšak budú tu aj také, ktoré mi úplne nesadli kôli materíalu, funkčnosti a tak podobne... Z aliexpressu si objednávam už dlhšiu dobu a mám od tiaľ naozaj dosť vecí. Dnes vám ukážem pár z nich a tie ostatné zas v ďalšom  príspevku :)
Odkazy vám sem už nedám, pretože niektoré produkty som si kupovala naozaj dávno a môže sa stať, že daný odkaz nebude platný.


Prvé, čo sa podľa mňa oplatia sú štetce na líčenie. Väčšina mojich štetcov je z aliexpessu. Sú lacné a povedala by som, že aj kvalitné. Nemám doma nejaké drahšie, značkové štetce takže nemám s čím porovnávať, ale mne tieto stačia. Sú jemné, chĺpky nevypadávajú.

Prvá je sada 8 štetcov, ktoré majú ,,rúčku" (naozaj neviem ako sa to povie) ako roh jednorožca. Sú dosť husté a veľmi jemné. Mňa vyšli 4.24e.

Druhá je sada 4 štetcov na oči. Taktiež sú pomerne husté a jemné a chĺpky mi zatiaľ nevypadávajú.
Stáli nejaké 1.30, čo je podľa mňa naozaj super cena.

Ako posledná bola sada 32 štetcov, ktorú si objednala moja sestra za 8.60 a ja som si povyberala 8 štetcov vrátane penového aplikátora a kefky. Tieto šťetce už nie sú takej kvality ako tie predošlé avšak nie sú ani najhoršie. Chĺpky sú dosť umelé, ale stále jemné. Jeden štetec výjde okolo 30 centov takže kvalita je primeraná cene.

Medzi touto sadou sú ešte dva štetce (s bielymi chĺpkami)ktoré stáli okolo 10-20 centov a sú podobnej kvality ako spomínaná sada.




Ďaľšími produktmi sú beauty blendre. Ten čierny stál 0.32e a ten veľký asi 1e. Nie sú príliš tvrdé a dobre sa s nimi pracuje.Myslím, že sú vhodné ako darček k blížiacim sa Vianociam, pretože ich nie je nikty dosť.


Moje obľúbené sú aj tieto gélové alebo želatínové masky na pery. Nehovorím, že sú nejaký zázrak, ale pekne hydratujú pery, pery po nich máte hladké a bez šupiniek. Balíček 5 kusov stál 1.39e samostatne stoja okolo 70-80 centov takže balíek piatich sa vyplatí viac.


Produkty, ktoré mi nesadli a za mňa neodporúčam sú tieto ,,nástroje"? na vyrážky. Pravdepodobne je to mnou, že s tým neviem pracovať, ale mne nefungujú. Vyrážky presnejšie čierne bodky sa mi s tým nevytlačia a keď som to skúšala dosť to bolelo. Cena ma však nebolela, pretože jeden kus stal okolo 30centov.

Takú somarinku, od ktorej som nič nečakala a práve ona  ma prekvapila bol tripod. Stál necelé 2e.
Nie je práve najkvalitnejší,ale môj telefón obstojne drží. Udržal aj obrovskú ťažkú kameru a to je dosť čo povedať. 


Najviac odporúčam objednávať kryty na telefóny a ochranné sklíčka na displej.
Krytov je tam naozaj milión a určite si  vyberie každý. Ja si kupujem také, čo stoja max 3 eurá. Zatiaľ mám len tieto dva keďže mám nový telefón, ale z aliexpressu som už objednala minimálne 10 krytov.
A čo sa týka sklíčiek tak tie kúpite 10 krát lacnejšie ako u nás, stoja väčinou 1e. 


Vyplatia sa tu taktiež rôzne papierenské potreby napríklad perá ( v tvare noža alebo mrkvy...) a washi tapes, tu už mám iba dve. Minulý rok som si kupavala aj bielitká a pentelky, ale tie už bohužial nemám. Kupujem ich väčšinou vtedý, keď stoja tak 0,50 až 1e a pozerám samozrejme aj na feedbacky od iných kupujúcich.


Táký celkom divný produkt je tento známy tatoo rúž. Pravdebodobne ste už o ňom počuli. Funguje na princípe, že si ho aplikujete necháte zaschnúť odlepíte a na perách vám ostane takáto farba, no a tu sa dostávamé do bodu kedy je to pre mňa naozaj divné, ked si to aplikujem na ruku všetko pekne drží ani  sa to nedá odlíčiť,ale keď som to skúšala na pery a trochu som to pretrela vodou (chcela som sa zbaviť takých červených zvyškov) všetko to zmyzlo neostalo mi na perách naozaj nič. Neviem v čom je problém. Stál asi 80 centov.


Ďaľej tu mám papierové a kovové slamky. Neviem čo by som k slamkám mohla ešte povedať.
Asi len toľko:Kúpte si radšej kovové popripade papierové ako tie plastové :).
Papierové stáli okolo 1e a kovové aj s kefkou na čištenie 1:30e.




No a ako poslednú tu mám kategóriu ponožky. Tie tam majú naozaj krásne. Prvé dva páry sú naozaj kvalitné, sú hrubé a jemnučké. Stáli okolo dvoch eur.


Potom su tu tieto old school typické americké ponožky, ktoré kvalitou moc nevynikají.  Sú tenké,ale stále obstojné a noha sa v nich nepotí. Stáli 80 centov kus.


No a nakoniec také menšie sklamanie a to tieto "podkolienky", teda mali to byť podkolienky, ale sú len niečo ako vyššie ponožky. Kvalita ako tie predošlé a cena? 91 centov.


Mám pre vás ďaľšie produkty, ale tie si necháme na nabudúce.
Ešte taká malá rada FIMO hmotu si z ali neobjednávajte ;).
AHOJTE!

Komentáre

  1. Já z Ali taky velmi ráda objednávám. Nejraději obaly na telefon a zkoušela jsem i kosmetické štětce, které byly opravdu kvalitní . :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Ali stránke by som dokázala tráviť hodiny. Objednávam odtiaľ bytové doplnky, pretože tie sa tam tiež fakt oplatia :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež z Ali objednávam a hlavne tie kryty, ozaj ich tam je milión. Ale naposledy som objednala rukavice na zimu a musím povedať, že to bol mega dobrý výber :D
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Věci na telefon objednavam také hodně :) Ale co je opravdu super, tak to jsou věci na narozeniny/oslavy. Různé balonky, nápisy atd :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno už som to tam pozerala, ale vždy si na to spomeniem na poslednú chvíľu čiže by mi to nestihlo prísť a keď si objednávam, tak si na to nespomeniem :DDD

      Odstrániť
  5. Do kosmetiky bych z Ali asi úplně nešla, ale nějaké ty doplňky proč ne :-) já teď docela lustruju Wish, ale to je prašť jak uhoď :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja na tú kozmetiku tam nie som, ale tomuto rúžu som neodolala :D

      Odstrániť
  6. Super článek, já na Ali ráda nakupuji dekorace :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super článok. Úplne s tebou súhlasím! A ďakujem za typ na slamky, to by mi nikdy nenapadlo odtiaľ kúpiť a to ich zháňam už dlho!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ali mám nekonečne rada! tiež mám odtiaľ nejaké štetce ale moc mi nesadli síce sú hebké ale trochu málo husté takže sa s nimi nie úplne dobre pracuje :/ zato mam ale milion doplnkov a ponoziek a obalov na telefon a dokonca som sa už hecla aj s oblečením a zatiaľ to dopadlo dobre! :D takže za mňa rozhodne thumbs up!
    POĎ SA U MŇA NA BLOGU ZAPOJIŤ DO VIANOČNEJ GIVEAWAY A UROB SI RADOSŤ <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som si objednávala ,,drahšie štetce" tak som sa pozerala na feedback a na fotky kupujúcich :) a aj ja som si objednávala aj oblečenie takže s tebou súhlasím, zatial som spokojná a do súťaže sa určite zapojím :)

      Odstrániť
  9. Štětce a kryty na telefon mám na Ali ráda snad ze všeho nejvíc. Celkově už jsem tam ale objednala spoustu věcí. Poslední dobou hodně věcí na focení nebo dekorace a Vánoční světýlka. Kolikrát jsem byla daleko spokojenější, než kdybych to kupovala u nás :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú tam veľa somariniek na tie veci na fotenie sa pozriem :)

      Odstrániť
  10. Nikdy jsem z Ali neobjednávala, ale tedy ty Munchovi obaly na mobil jsou dokonalý!!!

    Hlava v knihách

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno sú originálne a moc ľudí ich nemá a vôbec netuší čo to je, čoto znamená a od koho to je a že to vôbec nejaké obrazy sú :/ :)

      Odstrániť
  11. Tie ponožky sú bohovske nemajú chybu :-DD inak už dlho rozmyšľam nad nejakými štetcami z aliexpresu tento rok som sa naučila odtial objednávať a keď obzerám tie štetce nemôžem sa rozhodnúť ktoré kupiť je ich tam hrozne veľa:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda je ich tam nehorázne veľa, ale niektoré nie sú až tak kvalitné, tak na to si daj pozor :)

      Odstrániť
  12. Taky jsem si je asi dva roky zpět kupovala :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Haha, jsme na tom úplně stejně. Na Ali už moc nenakupuju, ale když jo, tak přesně tyhle věci :)
    Sarushef blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Takže som asi moc nepomohla :DDD ale aj tak dobre :D

      Odstrániť
  14. super veci z Ali :) ja tam obcas taky nakupuju, i kdyz ted co jsem byla nemocna, jsem se rozjela. nakoupia jsem tam krasny vecicky, darky pro pritele za promoci. takoveho medvidka s tim americkym promocnim oblecenim a brylemi, moc peknej. nejaky prani a kryt na mobil :)
    pak tam mam rada nausnice, privesky a prstynky :) kupovala jsem tam i folii na mobil ale nic moc. musim koupit nejakou pevnejsi.
    taky jsem tam kupovala ty cinske hulky na jidlo a vypadaji skvele :)
    je to zavislost :D clovek se musi brzdit. ale nikdy bych tam nekoupila nic draziho nez par dolarů

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si odtial kúpila drahšie nohavice a bola som spokojná :) hlavne je dôležité pozerať si feedbacky od zákazníkov

      Odstrániť
  15. Ponožky jsou skvělý. Já na Ali poměrně ujíždím. Kupuju si kancelářské potřeby, washi párky, tužky a kryty na mobil. Směju se, když vidím malé e-shopy, které přeprodávají zboží z Ali z 500% přirážkou:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to vtipné, ale smutnejšie na tom je, že na tom takéto e-shopy naozaj pekne zarábajú

      Odstrániť
  16. Z Aliexpresu jsem si ještě nikdy nic neobjednávala, možná na to taky jednou dojde :D co se týče štětců, vždycky, když jsem si koupila nějaký levnější, byly hrubý a vypadávaly chloupky, takže s nima nemám dobré zkušenosti, ale záleží kus od kusu :) tyto vypadají rozhodně lépe než ty, co jsem používala před lety :D Ty ponožky jsou pěkné :) důležité je pro mně u ponožek to, aby se po pár praních neprošoupaly, to pak nedělám nic jinýho než kupuju ponožky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie ponožky čo mám tak sú tiež kus od kusu :) vlastne všetko čo si na ali objednáš je kus od kusu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Best