SPF, Salt of the Earth, Tuhý šampón

Ahoj!

Dnes ti predstavím, opíšem a ohodnotím pár produktov, ktoré som používala alebo používam.


Začnem deodorantom od značky Salt of the Earth. Táto značka je vegan a cruelty free, niekoré ich obaly sú recyklovateľné alebo biorozložiteľné. Teraz ku konkrérnemu produktu. Doma mám vôňu melón+uhorka a unscented, teda bez vôňe. Sú vo forme spreja a na oblečení nezanechávajú fľaky. Obľubený je aj ich kryštál, mne táto forma nevyhovuje. Deodorant by mal na mieste aplikácie zanechať tenkú vrstvu kamenca, ktorá bráni rastu baktérii, a teda zápachu. Podľa mňa skvelý produkt a aj pri použití deodorantu bez vône necítiť zápach. Obsah balenia je 100ml, ale môžeš si dokúpiť aj refill a tak ušetriť plasty a peniaze. 
Kúpiť môžes napr.tu.

Pokračujem tuhým mydlom CUCU od značky two cosmetics. Mydlo nezanecháva taký klasický drsný mydlový pocit, tiež pekne hydratuje pokožku.Vôňa jahoda malina mi z celej rady vonia najviac.
Opäť vegánske a ručne vyrábané, plus slovenská značka. :)
Kúpiť môžeš tu.

Ich tuhý šampón CUCU jahoda malina my však nevyhovoval. Šampón má byť na rozčesávanie a lesk, no moje vlasy boli akoby bez lesku, boli však jemné. Dopoužívala som ho ako mydlo a už by som sa k danému produktu nevrátila.
Kúpiť môžeš tu.

Prírodné mydlo od značky Friendly soap mi skvelo nahradilo klasickú penu na holenie. Vôňa pomaranč levanduľa, ale pomaranč necitiť vôbec a levanduľu slabunko, takže nič nepríjemné. Krásne napení obsahuje kokosový olej, čiže aj hydratuje pokožku absolútne nedráždi. Produkt vegan a cruelty free, má super zloženie, plus je ručne vyrábaný. Balenie vydrží niekoľko mesiacov.
Kúpť môžeš tu.

Pokračujem takou vychytávkou a to sisalové vrecko na mydlo od značky Hydrophil.
Vrecko s mydlom ti prekrví pokožku, funguje ako peeling čiže odstráni odumretú pokožku. Skvelé je aj na cestovanie. Vymínaš vďaka nemu celé mydlo a nezostanú ti malé kúsky mydla ktoré by si inak vyhodil/a.
Kúpiť môžes tu.

A to najdôležitejšie na koniec. Pleťový krém s SPF 50 od značky Solar Tea.
Chráni pokožku pred slnečným žiarením a modrým a červeným svetlom z obrazoviek. Je vhodný pre
všetky typy pleti, vôňa nie je veľmi výrazná a krém nezanecháva biele stopy.
Je vegánsky a neobsahuje oxid titaničitý, ktorý nemusí byť pre pokožku bezpečný.
Opaľovací krém je prevenciou predčastného starnutia pleti a chráni pred škodlivými UVA a UVB lúčmi.
Kúpiť môžeš tu.




AHOOJ! :)





Komentáre

  1. Hodně se mi líbí ten deodorant. Ani jsem nevěděla, že je i ve sprejové formě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhý šampon bych ráda zkusila, sice jsem k němu byla nejdříve dost skeptická, ale věřím, že opravdu funguje. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best