Čučoriedková raw vegan torta

Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila recept na čučoriedkovú tortu, ktorá je vegan a k tomu aj raw.
Dúfam,že sa vám bude recept páčiť a tortu vyskúšate :).


Budeme potrebovať: Korpus- 1 šálka orechov (ja som použila mandle)
                                                1/2 šálky ďatlí (alebo hrozienok)
                                                2 Pl strúhaného kokosu
                                  
                                  Náplň -  1 a pól šálky kešu orechov
                                                1/3 šálky agáve sirupu (môžete aj med, ale to už nebude vegan)
                                                1/3 šálky kokosového oleja
                                                1 odšťavený citrón alebo limetka
                                              
                      Vrchná vrstva -  200 gramov mrazených čučoriedok
                                                100-200 g čučoriedok čerstvých
                                                1 banán


Postup: 
Kešu si necháme močiť vo vode aspoň 1,5 hodiny a tak isto aj mandle (ak máte ešte v šupke tak ich olúpte)
Korpus- všetko spolu zmiešame, nie úplne na kašu ale aby tam boli aj kúsky
 Náplň-Všetko spolu zmiešame aby z toho vznikol krém
Vrchná vrstva- Zmiešame (bude to tekutejšie, ale stuhne to a bude ako želatina)
Necháme poriadne stuhnúť v chladničke a papáme.





Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil.
Skúšali ste už niekedy Raw tortu?
Chutila vám?
Poznáte niekoho kto pečie raw torty?

                   
                

Komentáre

  1. mňam :) už sa mi zbiehajú slinky :) keby moji chlapci chceli oriešky a hrozienka tak si ju hneď upečiem :)

    NAJVÄČŠIE MÓDNE TRENDY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, vyzerá to neskutočne dobre! Akurát tie datla by som minimálne ja nahradila niečím iným :O ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hned bych si kousek dala! ♥ Doma jsem raw dort sice ještě nezkoušela, ale mám je moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá božsky, hned bych si kousek dala :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  5. raw tortu som nikdy nerobila, ale mozno prave tato bude moja prva. vyzera fakt dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Recept je super :) pamatuju si, jak jsem jednou zkoušela raw dort, no dopadlo to tak, že jsem ho dělala asi pět hodin a zničila jsem dva mixéry :D ale zase byl dobrej, o tom žádná :D

    Maris

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD áno aj ja som skoro zničila ten náš, to sú tie raw recepty :dd

      Odstrániť
  7. To vypadá naprosto dokonale! :) Určirě někdy zkusím.
    Mimochodem, skvělý blog, přidávám se k pravidelným čtenářům. <3
    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty jo, to vypadá docela zajímavě. Vegan nejsem, ale problém s veganským jídlem fakt nemám💪. Hlavně tyhle laskominky🙏.

    Verča ze Ztracena v Praze I SEBEPOŠKOZOVÁNÍ JMÉNEM EPILACE

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ježiš, to je pecka. :) Inak si nie som vôbec istá, či som už raw tortu niekedy skúšala... hmmm... :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To vyzerá úžasne, určite musím vyskúšať!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best