Banana bread

Ahojte!

Dnešný príspevok bude recept na Banánový chlebík.  Moc som od toho nečakala, ale dopadlo to naozaj dobre a chlebík bol chutný. Ja som spravila malý banana bread, ale ak budete robiť viac ingrediencie si znásobíte.


Potrebujeme : 1 vajce
                       70g cukru
                       0,5 dcl mlieka
                       1 banán
                       trošku škorice
                       trošku oleja (2 pl)
                       130g hladkej múky
                       pol balíčka kypriaceho prášku
                       horkú čokoládu podľa chuti
                       balíček vanilkového cukru

Postup: Zamiešame žĺtko s cukrom a vanilkovým cukrom.Pridáme olej a mlieko.
             Pridáme štipku škorice. Následne pridáme rozpučený banán. A ako predposlednú pridáme   
             múku s kypriacim práškom. Pripravíme si plech na ktorý dáme papier na pečenie.
             Na papier porosýpame nakrájané kúsky horkej čokolády a zalejeme cestom alebo najskôr  
             nalejeme cesto a potom horkou čokoládou.
             Pečieme pri 180 stupňoch podľa toho akú máme formu, keďže ja som mala tenké cesto piekla
             som okolo 30 minút.


Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil a do komentára mi môžete napísať či ste už niekedy skúšali  Banana bread a či máte radi banánovú príchuť.
                       

Komentáre

  1. Já banánoou příchuť úplně miluju :) I pro to mě už dlouhou dobu láká banana bread vyzkoušet :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá krásně, někdy ten banana bread taky musím vyzkoušet :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá dobře, ještě jsem nic podobného nejedla, ale může být chutný. Třeba taky někdy vyzkouším.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nikdy jsem nezkoušela, ale banán mám celkově ráda, tak bych mohla vyzkoušet :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam, o tom už snívam odkedy som bola snáď malinká ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak je čas splniť si sen :) a spraviť si banana bread

      Odstrániť
  6. Skvělý recept :) Nedávno jsem pekla svůj první chlebíček. A když teď mám i pořádnou formu, chci zkoušetnové chlebíčkové recepty, takže tento určitě taky zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Och milujem banánový chlebík, niekedy vyskúšam! :)


    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za recept. Už dlho hľadám zdravšiu alternatívu chleba. 😊 určite to skúsim

    Ako som sa opalila doma

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best