Aliexpress čo sa oplatí 2

Ahojte!

Dnes to bude opäť ,,inšpirácia'' , čo si kúpiť na Aliexpresse. Myslím, že prvý príspevok mal celkom úspech (za čo ďakujem), tak som sa rozhodla napísať aj ďalšiu časť. Ak ste nevideli prvú časť nájdete ju TU .
Dnes tu mám len veci, ktoré mi vyhovujú, za čo som samozrejme veľmi rada. Tento raz sa pokúsim dať sem aj odkazy na produkty, ak sa bude dať a bude platný. Okej, už asi nemám čo viac dodať tak poďme na to.

Prvé začnem jedným kozmetickým protuktom, keďže kozmetike na ali moc neverím.
Je to taký typický produk, ktorý je známy v celom youtube a instagram svete a to balzam na pery s kvietkom. Je  naozaj nádherný, pekne vonia, ale moc nehydratuje a obal sa snažil byť luxusný, myslím, že sa im to celkom podarilo. Je skôr na fotku :D ako na používanie :D . Čo sa týka farby, dodá len takú ,,zdravšiu'' farbu pier, ktorú však veľmi nevidno.
Stál okolo 2 eur. ODKAZ TU


Ako druhý vám ukážem opasok. Úplne neviem, čo by som k nemu dodala iba, že je naozaj pekný a stál okolo 2 eur,je presne ako na obrázku :D. ODKAZ TU


Skúsila som si objednať aj náušnice ako vidíte klasické veľmi vydarené kruhy. Už si nespomínam akú veľkosť som si zobrala, keďže ich tam majú mnoho. Odkaz TU a stáli do jedného eura.


Teraz veľmi populárne retiazky na nohavice alebo inde. Tie sa na ali rozhodne vyplatia. Cena je individuálna, ja som si kúpila myslím v rozpätí od 1-3 eur.


Majú tam taktiež rôzne okuliare. Všetky do 2 eur. Nezabúdajte, že väčšina, ak nie všetky nemajú UV filter, ale len farebné skíčka či fólie!


Teraz sa presunieme na ,,elektroniku''či doplnky k nej.
Malinký ventilátor ktorý sa pripojí ku telefónu bude skvelý cez leto, malá usb ochrana proti lámaniu apple káblov či mini mikrofónik, ktorý naozaj funguje. Všetko take malé užitočné vecičky (až na ten mikrofón ten neviem kde využijem :D) Ventiláor vám tento presný neviem nájsť, ale keď zadáte USB Ventilator určite vám nájde podobné, ochrana na káble TU a mikrofón TU


Ďalším produktom pri ktorom som dúfala nech pojde je tento malý šlaháčik.
Stál myslím 1.50 eur a naozaj funguje. Šlahám si pomocou neho mlieko na výborné Latte.
Je na klasické 2 tuškové baterky.



Už druhý krát som objednávala tieto vločky alebo hviezdičky, ktoré svietia v tme. Cena okolo 1 euro, nájdete ich TU.


Presunieme sa na oblečenie. Prvé tu mám tieto nohavice ktoré ste mohli vidieť v príspevku Sekáčové úlovky. Veľmi ma prekvapili, majú super materiál a vyzerajú krásne. Cena okolo 15 eur. 
(Odkaz mi nejde takže asi nie je platný.)


Túto mikinu mám už veľmi dlho takže odkaz na ňu nenájdem. Bola to moja prvá drahšia vec z ali stála okolo 15 eur. Je z celkom príjemného a naozaj teplého materíalu, ktorý sa však žmolkuje. A je s motívom seriálu Mr. Robot. 



Ako predposledné vám ukážem tričká. Prvé Rick & Morty, je z prijemného materiálu povedala by som aj bavlna a  druhé Nirvana je z takého menej kvalitného ako keby silónu, no aj tak nositelné.
Ceny okolo 5-6 eur.


Ako posledné opäť ponožky, objednala som si zase Vincent van Gogh a Mozart.
Stáli 1.35 eur pár. Odkaz TU
A áno môj psík musel byť na fotke oslintať mi topánku a ešte na ňu aj stúpiť :).


Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil. Do komentára mi môžete napísať:
Či ste mali aj vy hviezdičky čo svietia v tme polepené na stene?
Či mate negatívnu skúsenosť s Aliexpressom?
Či mate aj vy tak vtieravých psíkov? :D

Na instagrame mám bazárik, tak ak by sa vám niečo zapáčilo píšte :D 
buyfrom_lee

Ahojte!



Komentáre

  1. Najviac sa mi páčia šperky a okuliare, dokonca aj rúž je mega. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super tipy :-) já z ali moc neobjednávám, ale uvažuji o nějaké dekorativce a štětcích :-)

    TO BYL MŮJ BŘEZEN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když jsem byla malá, měla jsem celý strop polepený těma hvězdičkama. A měla jsem i měsíc. Bylo to moc krásné, když jsem zhasla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno vyzerá to na stene krásne ja som to chcela kvôli rozprávke malý princ
      :D

      Odstrániť
  4. Tie okuliare sú úplne nádherné a absolútne nevyzerajú ako z Ali alebo tak. Dobre úlovky!😊💕

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Niektoré veci sa naozaj oplatia, ja napríklad často nakupujem obaly na notebook alebo na mobil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš, ten som tu úplne zabudla dať tak niekedy inokedy :) Ďakujem za komentár 😘

      Odstrániť
  6. To jsou super tipy, některé věci se fakt vyplatí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super veci, hrozne sa mi zapáčili ponožky, okuliare a šľahač. :) Tie okuliare sa ti po ceste nepoškodili?

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No tak ten šľahač to je naozaj dobrá vec tiež mi už čo to pochodilo z aliexpresu a som spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takéto články úplne zbožňujem! :D Ja mám s Ali len samé pozitívne skúsenosti (písala som už tiež pár haulov :), jednoducho treba čítať recenzie :) Inak tie okuliare sú skvelé, musím si ich tiež objednať :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja tieto hauly miluejm :) určite si pozriem tie tvoje :)

      Odstrániť
  10. Super tipy! osobně kosmetice z ali také moc nevěřím, protože Čína nemá žádné regulace, co se složení týká. Nicméně, doplňky jako brýle a řetízky jsem si vždycky z ali objednávala. A moc se mi líbí ten šlehač na mléko, ten si jdu hned objednat :D

    Veru z CZECHHONEY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se mi líbí tvůj styl oblekání. Něco přesně pro mě. Ty kalhoty jsem si už dala do košíku. Uvidím, kdy mi šibne a objednám je😁.

    Verča ze Ztracena v Praze I SEBEPOŠKOZOVÁNÍ JMÉNEM EPILACE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best