Facederma, Milani, Navia...

 Ahojte!

V dnešnom príspevku vám predstavým pár kozmetických produktov, ktoré momentálne používam a stoja za povšimnutie.

1.Prvým začnem korektorom od Milani, keďže je to jediný produkt z dekoratívnej kozmetiky. Milani produkty sú cruelty-free, značka má dokonca Leaping Bunny a PETA certifikát. Je to myslím pomerne dostupná značka a majú veľa krásnych produktov ja som zatiaľ vyskúšala len tento jeden- tekutý korektor.

Mám odtieň 100 Pure ivory a môžete ho kúpiť napr. tu . Korektor je trochu hustejši, nezalieza do vrások, naozaj pekne kryje, použivam ho hlavne na kruhy pod očami. Vydrží na mojej pleti celý deň, je aj vodeodolný- ešte som nevyskúšala. Som s ním spokojná a určite si ho kúpim znova.

2.Odličovacie mlieko Soaphoria. Soaphoria je slovenská značka, čo je veľmi velké plus, ich produkty sú kvalitné a zatiaľ mi vždy vyhovali. Toto mlieko má zvláštnu, ale príjemnú bylinnú vôňu a ľahkú krémovú konzistenciu. Make-up odstráni skvelo a aj keď sa dostane do očí neštípe. Môžete ho kúpiť tu a vybrať si podľa vásho typu pleti.

3.Levandulová voda od značky Navia. Vodu nanesiem pred aplikáciou krému na pleť, má antiseptické účinky, pleť osvieži a upokojuje. Môžete ju použiť na pokokožku po holení, ako ústnu vodu alebo prevonanie izby, pretože levandula upokojuje, odstraňuje nervozitu a nepokoj. 



4. Ako posledné by som vám rada predstavila toto Duo balenie 2 krémov  deň a noc od značky Facederma. Od Facedermy som mala možnosť vyskúšat ich sérum na rast mihalníc o ktorom píšem tu a ich LipPlus- booster o ktorom píšem tu. Teraz sa k nim pridávajú aj krémy. Denný krém obshuje Kostihoj lekársky, ktorý chráni a hydratuje pokožku. Vôňa je veľmi príjemná, krém je ľahký a nevytvára nepríjemnú vrstvu na pleti. Nočný krém obsahuje Alpskú ružu ktorá regeneruje pokožku. Vôňa je tiež veľmi príjemná a trošičku výraznejšia, konzistencia je hustejšia, no krém je aj tak stále ľahký a taktiež bez ťažkého pocitu na pleti. A to balenie! Veľmi praktické,krémy sa vysunú a máte pri nich aj malú naberačku. Ďakujem Facederme za zaslanie krémov, opäť vydarený produkt. :)





Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil.
Do komentáru mi môžete napísať, ktorý produkt vás zaujal.
Keďže sú zachviľku Vianoce :D- máte už nakúpené darčeky a máte vianočnú náladu?
Ahojte!






Komentáre

  1. To odličovací mléko by se mi líbilo. Já jsem si letos nějak pospíšila a už mám dárky koupené. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta levandulová voda musí být skvělá! Ať ti produkty slouží i nadále. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best