Vegan tiramisu

 Ahojte!


Dnes to bude recept na vegánske tiramisu. Recept je podľa lesaluka_vintage, ja som ho len preložila do slovenčiny :).


Potrebujeme:

500 ml mandľové mlieko

50 g kukuričný škrob

75 g kokosový cukor

320 g kyslá smotana (vegánsku napr. z Lidlu-fotka nižšie)

vanilkový lusk/cukor

lotus keksíky (ja som použila 1 celé balenie)

kávu 


Postup:

Puding-

1. Na miernom plameni povaríme mlieko,škrob a cukor, kým nám nezhustne. (môžu sa vám spraviť hrčky, ako mne 😐, no ľahko ich rozmixujete)( ja som varila okolo 13 minút, ale každý máme iný šporák)

2. Necháme vychladnúť a pridáme kyslú smotanu a vanilku.


3. Pripravíme si kávu (zalievanú)

4. Na plech alebo do nádobky poukladáme lotus keksíky a polejeme ich kávou (môžete ich aj celé ponoriť do kávy,no ja nemám rada až tak premočené keksíky :D )

5. Na keksíky nalejeme vrstvu pudingu, zase naukladáme keksíky, a potom puding.

6. Posypeme kakaom.

7. Dobrú chuť!





Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil.
Ahojte!














Komentáre

  1. Páni, vždycky mě překvapí, co všechno už se dá udělat vegansky :) Tiramisu vypadá skvěle, tak snad se do něj pustím i já :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hned jsem na kousek dostala chuť. Tiramisu mám ráda a ještě když je veganské, mňam.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam! Tak toto tiramisu vyzerá naozaj výborne. Snáď ho niekedy vyskúšam. Naozaj ma zaskočilo, že existuje aj kokosový cukor! Ešte som o ňom nepočula ale nepochybujem, že musí byť chutný. Inak máš veľmi pekný blog. Sledujem. :)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže samostatne mi príde horký, tak som nechápala ako dokáže tak osladiť :)

      Odstrániť
  4. Ooo! Moc děkuji za tento recept, miluji tiramisu a veganské zkusím hrozně ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá báječně a musí tak i chutnat! Skvělý tip na recept. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best