Tuhý šampón, silice, Navia...

Ahojte!

Dnes Vám ukážem pár produktov ktoré momentálne používam.

Po dlhej dobe som vymenila deo rozprašovač od Alverde za dezodorant od Salt of the earth.
Vyskúšala som ten bez vône, najskôr som mala obavy, no príjemne ma prekvapil. Dlho vydrží, zabráni zápachu. Má super zloženie a nezanecháva fľaky na oblečení. Rozhodne vyskúšam aj iný už s nejakou vôňou. Kupovala som TU .

Konečne som vyskúšala tuhý šampón od značky Navia. Je to vlastne šampón aj s kondicionérom. Je na všetky typy vlasov,no najmä na tmavé vlasy. Vlasy som mala pekné lesklé a prekvapivo šampón dobre pení. Vôňa nie je veľmi výrazná, no mne to nevadí. Má podľa mňa fajn zloženie a cena je taktiež adekvátna. Kupovala som TU .

Keďže som momentálne chorá obľúbila som si esenciálne oleje. Mám ich viac, no dnes ukážem 2. Mätový a eukalyptový. Eukalyptová silica je vhodná pri zápaloch nosových dutín,dýchacích ciest, pri kašli, nádche,horúčke,astme, má taktiež antiseptické účinky. Môžete ho inhalovať,pridať do kúpela,masážneho krému alebo len kvapku na jayzyk. Mäta kučeravá silica je vhodná takisto pri zápaloch hrdla, ústnej dutiny,nádche pri bolesti svalov,hlavy a pri nevolnosti a kolike. Do aroma lampy používam hlavne mätu, viac mi vonia a pri nádche ,,odpchá'' nos. Kúpite ich v lekárni alebo aj tu.





Keďže moj krémik, ktorý som dostala bol len limitka 😥 našla som náhradu . Český krém rovnako od Havlíkovej prírodnej apotéky je ľahký, rýchlo sa vstrebáva, má jemnú vôňu. Stačí ho len trošku a môžete ho používať ako nočný tak denný krém. Je takžiež aj pre mužov. Jediné mínus je, že obsahuje materskú kašičku takže nie je vegánsky.



Momentálne používam na pery balzám od Purity Vision. Túto značku mám veľmi rada a zatiaľ mi od nich vyhovoval každý produkt. Balzám je s vôňou ruží a pomaranča, no vôňa nie je veľmi výrazná. Obsahuje moje obľúbené bambucké maslo a argánový olej. Pery zanecháva jemné a bez šupiniek.
Kúpiť môžete TU .



Dúfam, že sa Vám dnešný príspevok páčil.
Do komentára mi môžete napísať nejaký typ, ktorý používate (vykonávate) počas choroby.
Tiež mi môžete napísať či používate esenciálne silice, ak áno tak na čo.
Ahojtee!


 

Komentáre

  1. These products look so good! Thanks for sharing. Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten balzám na rty mám taky a je super. Esenciální oleje jsem dříve používala, ale už jsem dlouho žádný neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balzám na rty od purity vision musí být super, už na něj taky dlouhou dobu koukám a láká mě ho pořídit. Ostatně tahle značka má všechny produkty super:)


    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balzám vypadá skvěle, určitě se po něm také podívám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zajímavé něco určitě též vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best