Nemléko, dokumenty,Facederma a ďalšie...

Ahojte!

Tento príspevok nebude o niečom konkrétnom. Bude to len pár tipov, nejaký recept a pod.


1.Poslednú dobu ma zaujali dokumenty, hlavne teda o zvieratách, prírode a našej planéte :)
Netflix má seriál OUR PLANET.  Každá epizóda sa zaoberá niečím iným. Je to myslím od 7 rokov, čiže ak nemáte radi krv pri lovení zvierat zvieraťom😬tento dokument je pre vás. Je tam všetko rozumne vysvetlené a stačí len 1 epizóda, ktorá vás donúti zamyslieť sa.




2.Konečne som vyskúšala Nemléko... Ak to nepoznáte je to firma (maličká firmička) ktorá vyrába rastlinné alternatívy mliečnych výrobkov, ich produkty sú známe najmä na instagrame. Obsahujú len to, čo by mali obsahovať, preto majú dátum spotreby okolo 3 týždňov.
Ja konkrétne, som vyskúšala Nemléko ľadová káva. Chuť je netipická, no napriek tomu chutná (chcela som použiť nejaké iné slovo ako chutný, no keď mi vyskočilo že mňam-mňam 😂prehodnotila som to). 
Keď budem mať možnosť určite vyskúšam aj ich ďalší sortiment.




 3. Tip na vegánsky sendvič...(ak máte vegan sendvič...☺️)
    Na sendvič si poukladáme avokádo, paradajky, ľadový šalát alebo nejaké iné ,,listy"
    Posypem soľou, tentokrát som vyskúšala čiernu himalájsku soľ, ktorá vonia aj chutí ako vajíčko, je to zvláštne, ale dodalo to príjemnú chuť. 
Keď mám, na vrch pridám aj údené tofu ktoré si ochutím grilovaným korením a opečiem na panvičkee. :)




4. Pokračujem v používaní HairPLUS pre rast mihalníc. O ktorom mám samostatný príspevok. Prečítať si môžeš po kliknutí TU. Ak ste čítali,tak viete aké má učinky a že naozaj funguje.
Tentokrát som dostala aj ich LipPLUS- booster. Je to lesk na pery so zväčšujúcim efektom. Len si ho nanesiete na pery, počkáte 4 minúty, počas ktorých si nedáte pery k sebe aby sa vám priridzene prekrvovali a hotovo...máte pery väčšie, krajšie, červenkasté a bez vrások. Po aplikovaní vám budú pery jemne brnieť no nie je to nič nepríjemné a neštípe to ako rôzne produkty z Aliexpressu a podobne.
Pridávam aj pred a po...☺️

Hore pred a dole po, ale myslím, že rozdiel je rozpoznateľný.
(Chcem sa ospravedlniť za kútiky ktoré mám pri perách, ale moja imunita je slabšia, čiže stačí jedno jedlo mimo domu s cudzím príborom a hneď sa zapália😅)

5. Činnosti ktoré ma poslednú dobu bavia.
Štyri písmená YOGA...to je to čo dáva mojim poskracovaným svalom zabrať, nikdy by som nepovedala, že môže byť taká náročná. No je skvelá pre moje telo ktoré vyše roka len ležalo a malo minimum pohybu :).
Druhou činnosťou ktorou sa zabávam je maľovanie na oblečenie. 
Prikládám aj moje výtvory...


Ďakujem za prečítanie príspevku.
Vaša obľúbená aktivita?
Máte radi dokumenty?
Skúšali ste niečo od značky FACEDERMA?
Ahojteee!

Komentáre

  1. Dokumenty také ráda sleduji, ale o tomhle jsem zatím neslyšela. Díky za tip, určitě mrknu! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tip na veganský sendvič vypadá dobře (a to nejsem ani vegetarián, natož vegan)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja, ale snažím sa obmedzovať mäso a pod. a dosť často sú vegan veci chutnejšie ako tie klasické

      Odstrániť
  3. Tý jo ten booster, to je mazec! Já měla od této fitmy sérum na růst řas a taky to bylo hodně poznat, jen ta cena kdyby byla nižší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno cena je dosť vysoká, ale teraz majú akciu, že sú 2 za 100e :) to sa oplatí

      Odstrániť
  4. Jeee, to malování na oblečení je super. Zaujal mě ten booster na rty. Já mám od přírody tenké rty, tak si vůbec nedokážu představit, jak by na mně fungoval.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) áno myslím, že je to super keď ťa tenké pery trápia a nechceš si ich dať hneď napichať :)

      Odstrániť
  5. Viděla jsem právě nedávno jeden díl tohoto dokumentu a byla jsem ohromená. Dokumenty mám ráda a jestli mohu jeden doporučit, je to čtyřdílná série Království rostlin, miluju rostliny a toto se opravdu neskutečně povedlo. Nemléko jsem taky s nadšením zkoušela poprvé o Vánocích, když jsem byla v Česku a zachutnalo mi.
    A jsem překvapená s výsledkem rtů, přesně něco takového by se mi také hodilo, díky za tip, určitě na to mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné tipy, o Nemléku slyším prvně, určitě to také vyzkouším. :-) Já na Yogu začínám chodit teď od března, tak jsem na to zvědavá, protože se hrozně těším, u nás dlouho nebyla k dispozici, tak věřím, že mě to chytne. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best