Obľúbené kozmetické produkty

Ahojte!

V dnešnom príspevku vám predstávím moje obľúbené produkty za posledný rok.
Samozrejme to bude prírodná kozmetika, a či už pleťová alebo dekoratívna...
Tak poďme na recenzie



Prvým začnem deodorantom od Alverde. Používam ho už asi 3 alebo 4 roky a stále mi vyhovuje. Tento konkrétne vonia ako limetka a šalvia, no majú myslím ešte jednu vôňu. Na pokožke dlho vydrží zabráni zápachu a cena je 3,29 EUR. Prikladám aj odkaz TU.






Vlasové Tonikum 10 rastlín od Havlíkovej prírodnej apotéky
Používam ho každý tretí deň na spevnenie vlasov. Prípravok si aplikujem a vmasírujem do pokožky. Je taktiež proti vypadávaniu vlasov a zbavuje ma suchej pokožky hlavy. Je na všetky typy vlasov a kúpiť ho môžete TU . Moje vlasy sú po toniku pevné nevypadávajú a sú bez lupín.
10 rastlín a ich účinky :
Žihľava dvojdomá: podporuje rast vlasov, dodáva im lesk a hebkosť.
Lopúch väčší:  sceľuje poškodené vlasové vlákna
Rooibos: chráni vlasy pred pôsobením voľných radikálov
Svetlík lekársky: chráni vlasy pred toxickými látkami
Ovos siaty: má vplyv na regeneráciu vlasov
Pohánka siata: antioxidačné a detoxikačné účinky
Slez lesný: pomáha pri liečbe kožných ochorení
Orech kráľovský: zmierňuje prejavy lupienky
Levanduľa lekárska: prevencia proti lupinám
Chmeľ otáčavý: pomáha pri liečbe furunkulózy




Krém ČESKOSLOVENSKÝ od Havlíkovej prírodnej apotéky
Krém pre všetky typy pleti. Pleť krásne hydratuje, aplikovať ho môžete ráno aj večer na už vyčistenú pleť. Keď mám občas suché miesta na tvári,večer si pleť natrem a ráno už suché miesta nemám, zároveň však pleť príliš nepremastí a rýchlo sa vpije. Vôňa pre mňa nie je najlepšia, no cítiť tam bylinky. Na stránke ho neviem nájsť ciže odkaz neprikladám. 




Bezfarebný balzam na pery od Soaphoria
Mám s vôňou kakaa, vôňa jemná nie až tak výrazná. Na perách príjemný, nie ťažký a dobre hydratuje.
Cena 2,90 EUR. Kúpiť ho môžete napríklad TU.






Farebný balzam na pery od Sante
Opäť na perách príjemný dodá jemnú a peknú farbu, ľahká vôňa.
Odtieň 02-Soft red
Kúpiť ho môžete napríklad TU







Lesk na pery od Alverde
Jemný ružovkastý lesk, vydrž na lesk dobrá, na perách nelepí a príjemná vôňa. Cena je super.
Kúpiť TU 



Hore Alverde lesk
Dole Balzam Sante





Gél na obočie Alverde
Bezfarebný, obočie pevne zafixuje, vydrží celý deň, je dokonca aj na mihalnice, no ja ho používam len na obočie.
Som s ním spokojná nemám žiadne výhrady.
Kúpiť TU




Tieň na oči od PuroBio
Odtieň 02-Dove grey
Dobre pigmentovaný na viečku vydrží celý deň.
Nanášam ho na celé viečko aby zakryl drobné žilky.
Nevýhodou je, že trochu práši.
Kúpila som ho TU
Keď ho miniete stačí kúpiť náplň, ktorá je o niečo lacnejšia TU



*Ani jeden z produktov nebola spolupráca

Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil.
Máte nejaký spomínaný produkt doma?
Čo vy a prírodná kozmetika?
Váš jeden TOP produkt roku 2019?


Prajem vám Príjemné sviatky a nech si pod stromčekom nájdete čo ste si želali.
Ahojtéé!












Komentáre

  1. Já jsem si letos oblíbila čisté bambucké máslo. Nejvíce mě zaujal deodorant od Alverde. Mám podobný, ale od Balei. Taky je v takové lahvičce. Jinak balzám na rty od Soaphorie mám taky ráda. Akorát mám doma medový. Přeji krásné svátky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj tebe krásne sviatky :) ten od Balei som zahliadla no som stále pri tomto Alverde :)

      Odstrániť
  2. Zaujal mne deodorant od Alverde. Mrknu, jestli ho bude mít české DMko

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Doma nic nemám, každopádně produkty od Havlíkovy Apotéky mě zaujaly! :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten Alverde dezodorant sa mi už dlhšie páči, musím si ho niekedy konečne kúpiť. :) Vďaka za pripomenutie. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie veci od Havlikovej sú vraj skvelé. Ja som ich teda ešte nemala ale pozriem si teda niečo. Šťastné a Veselé Vianoce

    ŠATY NA VIANOCE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten deodorant od Alverde používám i já a jejich gel na obočí jsem si jednou taky kdysi koupila. Vyhovoval mi, ale tak nějak jsem po čase přešla zase k hnědému gelu a střídám ho buď od Essence nebo od Catrice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great products dear
    Thanks for share 💋
    https://caracanela.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great review. Looks like products worth trying.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I will gladly try something from your list: D Regards:**

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best