Sérum na rast mihalníc HairPLUS

Ahojte!

Dnešný príspevok bude recenzia na sérum od značky HairPLUS, ktoré mám zo stránky FACEDERMA. Toto sérum som veľmi potrebovala keďže som onkologický pacient a moje mihalnice aj obočie úplne vypadli. Stále to nie je úplne ok, keďže si moje mihalnice robia čo chcú a raz vypadnú a raz sú krásne a toto sérum mi veľmi pomáha. Majú aj rozne iné produkty napríklad lesk na zväčšenie pier, špirálu a rôznu pleťovú kozmetiku.

Tak a teraz ku konkrétnemu séru. Má predĺžiť, zahustiť a zlepšiť kvalitu mihalníc a môžete ho použiť aj na obočie. Majú naozaj výsledky, ktoré si môžete pozrieť aj na instagrame :).
Cena je trochu vyššia, ale pri tomto produkte ste si naozaj istý, že funguje.

Jedno balenie vám vydrží pri pravidelnom používaní minimálne 6 mesiacov.
Aplikuje sa 1x denne po dobu 8 týždňov na vyčistenú pleť a potom 1x týždenne do spotrebovania prípravku na ,,udržiavačku".

Ukážem vám fotku predtým a potom, lenže ja som predtým nemala naozaj nič, myslím žiadne mihalnice :).

Tretia fotka je ako správne nanášať sérum.
Štvrtá fotka kde som úplne bez mihalníc obočia.
A piata fotka je už pri používaní séra :).






Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil a do komentára mi môžete napísať či ste už o tomto sére počuli alebo či používate nejaké iné sérum a čo si myslíte o tomto sére či iných produktoch, ktoré ponúka Facederma. (veľa séra v jednej vete 😛)

Tento príspevok bola spolupráca.

AHOJTE!



Komentáre

  1. Tohle sérum vidím poprvé, ale funguje fakt skvěle. Mě by se zase spíše hodil ten lesk na zvětšení rtů. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau! Tak to je naozaj skvelá premena a výsledok. Ja som už jedno sérum mala, no toto nepoznám :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto sérum jsem měla kdysi a skutečně pomohlo, jen ta cena no :-( ale výsledky jsou u tebe fakt obdivuhodné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, že ti to pomohlo❤. Nemám úplně nejdelší a nejhustší řasy, ale řešit se mi to nechce.

    Verča ze Ztracena v Praze I KNIŽNÍ SÉRIE NEŽ JSEM TĚ POZNALA I RECENZE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten výsledek je vážně úžasný! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je úžasný rozdíl! :) Je super, že ti sérum pomohlo :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O sére som ešte nepočula, ale je super, aký bol u teba výsledok. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sérum neznám, ale vypadá to fakt super!
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na Hairplus slýchám samé dobré ohlasy, každopádně pro mě je to větší a momentálně zbytečnější investice, ale asi bych mluvila jinak, kdybych měla s řasami nějaký výraznější problém. Tobě pomohlo krásně:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno všade to teraz spomínajú , ďakujem za komentár

      Odstrániť
  10. Slyším o této značce i séru poprvé, ale je pravda, že jsem takový produkt nikdy nevyhledávala, jelikož obočí mám úplně běžné, které zvládnu doupravit obyčejnou tužkou či gelem a s délkou řas jsem nikdy problém neměla, ale teda wau, wau a ještě jedno páni .. to sérum je neskutečné, pokud ti zvládlo udělat takové boží obočí a řasy! :) to se i vyšší cena vyplatí, když člověk vidí, že produkt skutečně funguje :)

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júj tak to si teda šťastlivec :), že máš prirodzene pekné obočie a mihalnice :D a áno aspoň si to možno niekto kto má problém z krátkymi a riedkymi mihalnicami kúpi a pomôže mu to :)

      Odstrániť
  11. O tomhle séru jsem ještě neslyšela, ale když vidím ten výsledek, tak to je absolutní bomba!

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best