Domáci deodorant

Ahojte!

Dnes to bude len taký krátky príspevok a to návod ako si vyrobiť domáci deodorant.
Je veľmi jednoduchý na výrobu a musím povedať, že aj účinný.
Ešte chcem však podotknúť, že ak používate klasické deodoranty plné chémie väčšinou vám tie prírodné nebudú hneď fungovať, pretože na ne vaše telo nie je zvyknuté.
Už asi tri roky používam tento deo rozprašovač od alverde TU, je naozaj skvelý.
Ale chcela som vyskúšať aj tento vlastný tak poďme na návod.


Ingrediencie: 3  PL Kokosový olej
                      3 PL Jedlá sóda (potravinárska sóda)
                      2 PL Bambucké maslo
                      2 PL Kukuričný škrob
                      Niekoľko kvapiek esenciálneho oleja podľa vlastného výberu


Odporučam v týchto teplách skladovať v chladničke.










Už ste niekedy skúšali domáci deodorant?
Používate pŕodné deodoranty?
AHOJTE!


Komentáre

  1. To super nápad! Já používám podobný taky tuhý a přírodní, ale koupený a přijde mi daleko lepší než klasické deodoranty :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a áno je to super, keď máme možnosť kupujme radšej prírodné :)

      Odstrániť
  2. Nenapadlo by mě, že se deodorqant dá vyrobit doma tak snadno :) Děkuju za tip ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A aké s ním máš výsledky?

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý máme iné požiadavky ale za mňa naozaj funguje :)

      Odstrániť
  4. Zaujímavý návod! :) Ja mám momentálne jeden minerálny od Manufaktury ♥

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skúšala som už deodoranty od značky Mylo, ktoré mi veľmi vyhovovali. Na narodeniny som dostala deodorant od Soaphorie, ktorý je tiež super, ale asi sa vrátim k Mylo :D Sama som si ho vyrobiť ešte neskúšala, ale poznačím si recept a určite ho niekedy vyskúšam!

    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "WHERE TO BUY ETHICAL CLOTHING"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mňa lákal ten mylo tak si ho snáď niekedy kúpim, určite vyskúšaj a potom daj vedieť :)

      Odstrániť
  6. Používám přírodní deodoranty, ale tenhle domácí je fakt pecka! Všechny potřebné věci mám doma, tak to nejspíš zkusím. <3 Díky za tip!

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikdy jsem ještě nezkoušela přírodní deodorant, ale vypadá to zajímavě :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem vostuda a používám normální tuhej v tyčince. Nějak jsem se ještě nedostala k tomu, že bych si udělala vlastní. Ale obdivuju, kdo si takhle tvoří vlastní kosmetiku. Takže palec nahoru a třeba se někdy překonam😁.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ 23 zajímavostí za měsíc červen

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já se snažím používat ty přírodní, nicméně rodina stále zásobuje těma klasickýma chemickýma deodorantama, takže je to trošku běh na dlouhou trať. Ale určitě si někdy budu chtít zkusit vyrobit vlastní, jen co dopotřebuji to, co mám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je pravda, že nebudeš vyhadzovať tie klasické, ale mne tie klasické chemické nevyhovujú takže rodina vie, že mi ich nemá kupovať :) skús ich na to upozorniť

      Odstrániť
  10. Zajímavý návod, ale já bych asi neměla odvahu to vyzkoušet, určitě bych to zkazila jak se znám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemyslím si ani ja nie som nejak extra šikovná :DDD ale tu iba všetko zmiešaš dokopy:DDD

      Odstrániť
  11. To vypadá zajímavě :) Já zatím dopotřebovávám zásoby starých klasických deodorantů, které mám doma už delší dobu. Určitě jsem ale měla do budoucna v plánu koupi nějakého přírodního, možná že si jej nakonec i sama vyrobím, podle tvého návodu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Best